Sunday, February 15, 2009

Valentine's Day @ 3rd Anniversarry

14. Februari. 2009 - Happy 3rd Anniversarry Sayang!!!


Semalam dengan rasa syukur sangat adalah ulangtahun perkahwinan kitorang yg ke-3. Disebabkan aku dlm pantang, adalah memula tu rs terkilan sbb x leh nak kuar celebrate.....tp, aku redha then tergerak nak buat small celebration kat umah. En. Apis beli pizza, kek pastu aku kt umah dok goreng french fries.....Sape tetamu? hanya keluarga mertua & sorang dua kawan En. Apis.


AFIQ cam biasa lah...ghairah tgk kek, dia asek ingat kitorang nak celebrate bday dia jek. Sudahnyer mmg kitorang nyanyi happy bday to AFIQ....hahahhah pastu dia la jugak yg tiup lilin tu.


Aku x leh kuar kan......jd, lom sempat la nak beli hadiah tuk En. Apis. Errrmmm aku nih x la harap sgt surprise dr En. Apis sbb aku tau dia bukan jenis org cam gitu. Dia ni jenis kalo nak beli hadiah, mesti bw aku pilih...ceh!! mmg x de maknanyer surprise2. So nyer, malam semalam just makan2 kat umah je la.


Sejak aku dlm pantang ni, biasa lah mesti bosan dok umah je kan....jd selalu lah aku emo bila En. Apis x abes2 ader hal nak jumpa kawan (padahal lepak ngan kawan yg dok blakang umah je). Semlm ms makan2 pon, dia ckit pon x dok sebelah aku!!! grrrr mlm tu mmg sedey btol la.....mmg x romantik langsung huh. Dia cbok la berborak sakan ngan dua tiga org kawan dia yg dtg tu. Jd aku pon mlm tu cam x leh nak tido sbb melayan perasaan aku.... dlm hati nih mmg bengang giler la ngan En. Apis ni "Dah la x de surprise hadiah.... pastu buat bodoh je ngan aku!!"


Jeng...jeng...jeng, tetiba pg td, dia tanya aku..... camne ngan hadiah abang? suka tak? eeerrrkkkk konpius aku....kat mana pulak la dia ltk hadiah tu? laaaaa kat blakang bantal tmpt aku susukan AKID. Patut la sakit badan aku ms aku sandar kat bantal tu smlm..... bila aku g tgk..... ooo mak ai terkujat aku!!! adusss termenung aku skjp mengingatkan yg semalaman aku bengang ngan dia. Sori yer En. Apis, aku nih emo x tentu psl. Sib baik aku x de ngamuk2 ngan dia....aku diam je pendam perasaan...huh sib baik, kalo tak...mesti dia dah kecik ati ngan aku....ekekekek

yey...yey.. aku suka....aku suka... hadiah ni!!

11 comments:

Hirda Ibrahim said...

happy 3rd anniversary Ila & Apis..
ila, kira apis tu ada le gak nk buat surprise... si shahnun ni, x de nya... sungguh x romantik tau...
kalu nk beli present kat aku, diangkutnya aku pi kedai, pilih. dia bayar... oh sungguh x menarik. tapi bila pikir2 balik ok gak, dibuatnya dia beli benda yg aku x suka... aku juga yg byk komplen kan? kan?
aku paham apsal ko kecik ati ila, biasa la lepas bersalin memang camtu cepat emo. pastu en apis lak (mcm shahnun gak... eiii apsal guys camni aaa???) jenis yg x show dia punya love & affection depan org ramai...

camna pun aku pun sukaaaa present tuuuu.... semoga berbahagia ke akhir hayat..

re: ko tunggu 22hb ni k? akan kami serbu beramai2 keumah ko, ko x yah buat apa2, just siapkan afiq @ akid comels2 tuk kami gomols... LOL

yong ibu chem said...

happy enibeseri buat ila n cik abe mu.

yantz-yeem said...

hepy 3rd anniversary ila...smuga korang romantika sampe bila2....eh afiq nyer baju tido tu sama ngan aqil..kalo aqil pakie bju tu kitorang gelorkan dia mat kacau!!!hahaha

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

happy anniversary ila & apis...he he he, rasanyer nie ler baru zana perasan muka hubby ila nie....sorry ila...

lelaki mostly mmg camtu....(aku, ko & hirda senasib ler gamaknyer) hubby bukan jenis yg romantik2 lorr......dia ingat tarikh2 penting pun dah cukup bagus ila.....nak harap hadiah2 lagi2 kalu suprise nie...mmg takde maknanya lah...pastu kalu dah jumpa kawan.....lupa dah kat wife...kekadang tensen jer kan...takpelah, itu yg terbaik buat kita....

cun seh spec ko..
pandai plak en apis pilih utk ko...
ko dah nampak slim lah ila...

btw, semoga kasih sayang kalian berkekalan.......amin

big hug buat afiq & akid

eija28 said...

happy 3rd anniversary ila & en. apis....dah berwajah barulah en apis...bestnyer dpt hadiah....eija punyer hubby pun x der ler romantik kan....

Anonymous said...

Happy 3rd Anniversary to Ila & hubby....
cantik arr spek ila tuh... pandai sungguh hubby ko pilih hadiah tuh...
kalo hubby ku kasi duit jer kalo nak beli aper2.. heheheh bosan tul... sabar jer laila... kiter pompuan ni cepat emo skit... tambah lepas bersalin...

Sham Ummi Echa said...

hepi 3rd anniversary to Ila n En. Apis.. smoga bahgia dan brkekalan slamanya..

biasa ar ila..kita ni lepas da beranak msti kuat emo kan.. kdg2 tahapahapantah yg kita emo kan.. en. apis ko tu sama ar cam cooi laki aku tu.. x reti nk wat surprise.. tp kan tektik surprise en apis tu sama ngan tektik cooi masa bg hadiah besday aku 2 thn sudah.. letak bwh bntal.. sib baik aku trpegang..hehehhe.. kalo x smpai pg ler aku memendam perasaan.. hahahha...

btw.. cntik ar spek ko tu.. pndai hubby ko pilih..

Mimi said...

Happy Anniversary to Ila & Apis..semoga berbahagia selalu..ameen
wah..en Apis bagi hadiah surprise gitu..kalo hubbyku tak reti surprise camni..bagi hint baru tau..dia lebih suka bagi duit pastu kita pilih/beli apa yg kita nak..

yanizan said...

congrates..moga kekal abadi dunia dn akhirat...amin...!! biasa la Ila, tgh dlm pantang nih emo bnyk pun tkpe...paham²

Puan Iza said...

Happy 3rd anniversary ila & apis....

Wah! dapat suprise gak dr apis...ok lah tu,...cam hubby iza lak sama lah dgn hubby hirda, tak dernya nak wat suprise2 nie...kalo nak bagi present...aku leh siap request lagi nak apa...dia belikan...heheheh...kdg2 tu dia bagikan duit pastu kita pi beli dan pilih sendiri huhuhuhu...

Ila, biasalah kalo dlm pantang mmg emo lebih skit...samalah dgn aku dulu...kalo ada tak kena skit mesti nak melenting jer....

Semoga bahagia ila...

☆ lieya latif ☆ said...

hepi 3rd anivesari ila....semoga dimurahkan rezeki dan berbahagia selalu....

wei ko pantang dah tu ko makan tak pizza n kek tu....ke ko tgk jek ....he he he he he

wei ko ni moody lak...tgk tu..en hubby kasi adiah special lagi....jeles aku.....nanti letak pic ko pakai spek tuyeak....mesti malatop ko ila he heheheh

amboi2 afiq....asal kek jek besdei die yeak....dahle mase besdei bash die ari tu sampai 2 kek yeak....heheheheh...alah, same laa ila ngan mia n mija...pantang nampak kek nak blow candle...he he he he

ape2 pun, semoga berbahagia hingga ke akhir hayat....wei aku admira kat baby akid.....aku nak baby boy!!!! hu hu hu