Tuesday, August 11, 2009

Fuhh...Fuhh...Fuhh

yer...fuh...fuh...fuh bunyi aku sedang membuang sawang kat blog aku ni!!!

Lama wey....dekat 3 bulan gak kan?? Nak wat cane...sebelom aku start citer psl aku sepanjang aku x berblogging nih, aku nak ucap mekaseh bebyk kat niza yg sudi call aku jemput dtg bday bash KANDA + AQISH. Kalo lah dia x call aku, alamat x dpt la aku g....sbb aku mmg dah lama x sentuh Ms.Lappy ni means segala email atau perkembangan memember blog aku x tau!!

Tarikh : 2 Ogos 2009 (Ahad)
Tempat : KFC, Seksyen 13 Shah Alam

Masa : 11.00 pagi - 1.00 tghari


Semoga KANDA + AQISH menjadi anak yg soleh/solehah, berguna & dengar kata orang tua.

Rindu giler kat korang2 & akhirnya bersua muka ms kat bday bash aritu... Hirda, As, Sham, Azie, Iza, Cik Linn dll. Aku punya lah x sabar nak jumpa memember sampai tertinggal hand bag korang tau tak...ha, so nyer mmg x de camera la bersama2 aku. Harap maaf ye Niza dll, sbb aku cilok gambo dr blog korang sekadar hiasan kat blog haku ni hah.

12 comments:

Su Hana said...

huhu aku rindu pdmu ila....

♥Cik Puan♥ said...

ila rajin2 la update..tok sah dok malas noooo

Unknown said...

lama betul ila tak hapdet.. apa perkembangan anak2?

Sham Ummi Echa said...

mmg lama ko x hapdet kan.. aku trkejut tg akid tiba2 da besar ko...ehhehehe

Unknown said...

lama betul x update blog...kenal lg tak ngan meen nih hehhehe

mrs khairul said...

ila thanks eh sudi dtg!! still teringat2 aku dok dukung akid aritu..ya allah semaangatnya dia..mcm afiq gak kan masa kecik...comelnya dia...

hasben aku dok kata pesal muka dia lain sgt dr abg nya? hahahha..aku rs bukan laki aku sorg je kan yg kata cenggitu...

ila baik letak gambo latest akid..heheheh..kwn2 kita yg xdtg aritu sure terkezut tgk akid dh beso...dah la tembam...hensem plak tuh..heheheh

Anonymous said...

ila... rindu kat ko gak... ya la... lama ko x hapdet blog... peh2 byk menda x tau.. ila... rindu ngan afiq & akid la... sedar x sedar besar lagi anak ko dr anak aku...

eija28 said...

yelah ila lama betul x hapdet blog.....letak ler gambar akid terbaru.....

Puan Iza said...

tu la lama betul ila tak update blog nie....

suka dpt jumpa ila hari tu...akid pun makin bambam haa...geram tgk dia...

Hirda Ibrahim said...

hahah aku ingat apa ler yg dok fuh fuh..
ila, kalu dh 3 bln x update blog, fuh fuh x jalan, dia kena amik kain or tempat buang sawang tu....
hehehehe

ila, ko makin slim la. aku paham sure letih jaga anak & jd businesswoman pulak now.

akid bam2 kooo..
a ah ko, letak la pic akid & afiq kat sini...

☆ lieya latif ☆ said...

yeloooo...rindu gak kat ko.....lame tul menyepi....

☆ lieya latif ☆ said...

ila, salam ramadhan almubarak dan selamat berpuase buat ila sekeluarga....