Saturday, May 30, 2009

Sila Vote ok...

Jom kita meng'splash'kan diri bersama keluarga


Nota Kepala:

:: Untuk penjimatan kos, aku rs elok la kita berpicnic ke tempat yg sememangnye free... Antara air terjun @ pantai.

:: Kalo air terjun suasana sejuk + mendamaikan ckit....

:: Kalo pantai boleh anak2 bermain pasir...

:: Sila Vote ye, jgn semua ikut suara ramai.... lps dah vote, baru kita leh amik keputusan suara ramai...ok??

:: Kepada kengkawan yang berada diluar kawasan liputan, korang leh gak cadangkan kat mana2 yg korang pon boleh join


Air Terjun
1] Ulu Yam
2] Sungai Congkak
3] Sungai Gabai
4] Templer Park
5] Any cdgn??

Nota Tangan:
:: Kalo dah vote air terjun, x yah vote pantai ye!!

Pantai
1] Morib
2] PD
3] Any cdgn??

Makanan
1] Potluck + BBQ ok??
2] Any cdgn

Bulan
1] Jun
2] Julai
3] Ogos
4] Any cdgn??

Tarikh

1] Hari ahad, x yah amik cuti (sape yg hb dia keje ari ahad, cr la ahad yg diorang x keje).
2] Tak yah tunggu cuti umum sbb sure ramai yg ada program masing2
3] Any cdgn??

Aktiviti
1] Mandi-manda
2] Makan2
3] Lepak2
4] Maybe ader yg nak potong2 kek?
5] Any cdgn??

Nota Kaki: :: Kalo ada aper2 tambahan cdgn, jgn malu... jgn segan, sila nyatakan

:: Aku buat ni sbb bila aku tgk feedback dari korang2 yg cam berminat.... sila bgtau betul2 ye, selebihnya akan di email segala detail yg mn betul2 nak g...

:: Apa kata satu family bw satu hadiah (x perlu mahal2 ye kengkawan) then tukar2 sebagai kenangan....

::
Mari lah mengeratkan lagi silaturahim kita....

16 comments:

yantz-yeem said...

ini nak mintak opinion ke?
kalo akak kan best r pi mandi air terjun je...area2 sg congkak tu..free jek...

yantz-yeem said...

oh ila..tolong vote kan tuk aqil budak no.20

Puan Iza said...

ila..ko nak wat picnic ke...best gak nie...bolehlah join...

Erm...aku rasa aku suka air terjun...lagi pun tmpt tak panaskan cam kwsn pantai :-).
pastu watlah bulan julai....ogos leh gak sbelum pose lah hehehe..

makanan lak....potluck & BBq pun ok gak...ke ada sesapa yg sudi nak masak? :-)

Aktiviti...sudah tentulah mandi-mandakan....makan2...lepak2...borak2... nak sambut besday ramai2 pun leh gak hehehe...pastu potong kek ramai :-)....

Yang tukar2 hadiah tu pun aku setuju....nnt bagilah budget bape...senang skit nak cari hadiahnya :-)

eija28 said...

bestnyer nak berpicnic....aku suggest kat sg.congkak atau sg.Gabai...leh mandi air terjun....pot luck & bbq ok gak....tukar2 hadiah tu pun best gak ila.....bulan julai or ogos before ramadhan....

Anonymous said...

aku x kisah meman... yg senang ... ikut suara org ramai.. hmm.. air terjun pun ok.. sbb anak² aku x pernah pergi lagi... bulan 7 aku x free kak.. nak p berjln... lain bulan.. korang suggest aku on jer.... heheheh

wanie said...

bestnye nak berpicnic ni...wanie mana2 pun ok...asal kan tak luar dari kl/selangor...hehehe..

kalau buat time cuti2 sekolah, husband wanie tak free...

Jue ~ mama DnD said...

ila..akak lbh prefer air terjun...
ulu yam ok air dia syok.. ada satu tempat yg agak best jugak & privacy sket kat hutan lipur lentang (area l/raya karak sebelum bentong)...jauh sket lah kot.. x kisah a memana puns ok..
tarikh bebila bulan 7 pun ok or 1st week Aug...
makanan pot luck...kalo leh sesiapa yg join tu dia bgtau dia nak bw aper.. supaya lbh variaty.. takut kang semua bw benda yg sama.. ini hya cadangan..

She said...

weols x brape gemor air terjun..ada memory yg menggerunkn..penah nmpk 'pak panjang' melintas dlm air tu ke hutan sblh..smpi skrg mmg fobia nk g air terjun..

weols prefer pantai or theme park je..bior bayor sket xpe..lgpn kn, weols mmg agak 'gayat' ler tmpt2 yg sebegini rupenye..hihi..

Sham Ummi Echa said...

ni aku nyer vote/ cadangan yer..

Tempat : Air Terjun - Ulu Yam (sbb dkt ngan umah aku..ngehngehngeh)

Makanan : Pot Luck + BBQ (dok brpiknik mst ada bbq baru la rasa bes)

Tarikh : x kisah..anytime n kalo xde apa2 hal..ikut sora ramai..

Aktiviti : aku setuju jer..pas2 kalo kebetula ada besday sapa2 bulan tu..leh celebrate skali..

Hadiah : setuju..masing2 1 family bwk 1 hadiah.. leh tukar2.. tetapkan harga hadiah..misalnya.. hadiah msti brnilai dlm rm15-20 ke..

itu saja cadangan aku..sekian terima kasih

ILA said...

Mekaseh kat korang2 yg bg cdgan... sekrg aku ngah bermalas2an kat umah...hehehe

Ni baru sebahagian rerakan yg komen... dan aku masih menunggu komen atau cdgn yg lain2....

ye...sblm ramadhan aku setuju, kalo dah lps2 tu dah cbok nak beraya sakan pastu setahu aku...byk bday bash ujung thn... hik hik

Linda Latip said...

ngahaha nk vote jgk la..sume sama mcm sham (kes pemalas nk taip hahaha) tettttt! muktamad ye..sekian tima kassim...

Su Hana said...

aku vote air terjun.. kt ulu yam.. ( cam sham gak)hahaha erkk x kisah mana2 lah..

potluck je lah.. klu nak buat bbq pun ok gak.. tp buat separuh msk.. x la lama sgt nak bako kt sana.. boleh terus ngap jek.. hahahaha ( aku makin malas skrg nih..)

Unknown said...

vote air terjun.. kt ulu yam @ sg congkak..(macam sham gak)hahaha

betul tuh sue wat potluck je lah.. klu nak buat bbq pun ok gak.. tp buat separuh msk.. x la lama sgt nak bako kt sana.. boleh terus ngap jek.. hahahaha rsnya elok buat sebelum puasa lah

D.O.U.B.L.E...S said...

ila aku nak jemput ko dtg umah aku 5hb 7 nie aku nak buat besday aiman nanti aku kasi alamat ye..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

bestnyer ila.......
kalau ler aku dpt join kan best

Mysunshine cake said...

diaper cake giveaway @ mysunshine2u.blogspot.com. jemput singah.. ^_^