Wednesday, March 4, 2009

Laptop aku x leh idup...ggggrrrrr

Byk benda yg aku nak update termasuklah entry ttg kengkawan yg dtg melawat aku aritu... Maafkan aku sbb blm sempat nak ucap terima kaseh kat blog nih atas alasan laptop aku yg x leh idup!! ggggrrr

Nanti bila semua dah ok, aku akan upload jugakk entry yg korang dtg umah aku...lambat pon lambat la asal aku leh letak memori kedatangan korang kerumah aku kat dlm blog nih. Harap korang bersabar yek!!

K lah, aku chow dulu.... nantikan citer2 dari aku mgkn dlm minggu depan kot. Sayang uols

Tata...Titi...Tutu

10 comments:

Su Hana said...

xpe..pelan2 kayuh..aku sabo mggu n3 dr ko..hehehe

Sham Ummi Echa said...

xpe la ila...da laptop tu wat hal nk wat cemana kan...

kitorang pon nk ucap tq gak sbb sudi terima serbuan beramai2 kitorang ari tu... cian kt ko..tgh dlm pntang nk kena layan mak2 yg kecoh nih...hehhe..

moga ko skeluarga sihat okeh..

Anonymous said...

Xpe la ila... pelan2... nak buat camner laptop buat hal... hmm mer acih yek... sudi terima k/org yg ramai ni... siap bergosip lagi...
nanti bila ila dah hapdet sure kami terjah blog ila...

yantz-yeem said...

oh akak nyer laptop pon x leh on...mb virus dah merebak le tu...

Hirda Ibrahim said...

takpe slowly..
kami tetap kat sini..chewahhhh...

☆ lieya latif ☆ said...

its okey ila...take your time.....

suke laa banner kat atas tu....

Unknown said...

tak pe la ila.. bila2 pun boleh buat jugak entry tu.. lagipun kan sekarang ni sepatutnya time ila rilex.. jangan stress sangat..

yanizan said...

ila dh kena tag..jwb jgn tk jwb...jengah blog kiter ye...lalala

Ciklinn said...

alahai takper nanti dah semua2 okey hapdet yerk.. suka tgok abg sayang adikk tu.... comell

Norasma said...

lamanye tk leh idup2..aku je yg tk melwat ko lagi huhu..aku nak bitau kau ni je..betulla blog lagi senang update dr facebook..ekeke