Monday, December 1, 2008

Bday Bash AFIQ Part 3

Attendance yg ditandatangani oleh korang2 yg sporting....aku suke!!

Ok lah korang....ni kira penghabisan punya citer tuk bday bash tempoh hari yerk.... Mekaseh sebab yg dtg semua sporting abis....siap tanda tangan attendance + ucapan tuk bday boy.


Masa aku cbok kemas2 kat dalam umah sambil susun2 semua hadiah yg AFIQ dapat.... aku ingatkan nak bukak esok, tp AFIQ dah cbok dok punggahkan balik & ader yg satu dua hadiah yg dia dah koyakkan wrapper nyer.....jd, upacara bukak hadiah berlangsung malam tu jugak....rakus betul anakku itew!!


Kepada mommies yg bagi AFIQ hadiah tu, mekaseh bebyk!!. Buku, hardware tool set siap ngan topi, tuala, racing track, bantal, jam tangan, baju, pool (5 in 1 game), control car, train, car collection, pistol, stationery, coloring book, back hoe, dan byk lg.... semua AFIQ suka, tipu lah aku kalo aku ckp bday boy x suka kan?....sape yg x suka hadiah?. tahun ni paling byk AFIQ dapat control car.... Kebanyakkan yg korang bagi, AFIQ lom ader lg...mekaseh korang!!

KAMI.... yg menjayakan bday bash Muhammad Afiq Amani yg ke-2

9 comments:

wanie said...

seronok la afiq dapat byk hadiah..tu yg tak sabar2 nak bukak hadiah tu

Su Hana said...

afiq...kapok la bantal peluk tu ek..ciksu pilih kaler ijo tu..keh keh keh..ikut tema ...

syoknya.. x yah beli keta kontrol utk 1 thn.. yiehaaaaaaaaaaaa murah rezeki afiq...

mrs khairul said...

wah dh part 3 ye ila..beday boy mmg la teruja bila tgk pezen byk...jimat nih ila,,xyah beli menan utk setaun ok..ramainya org dibelakang tabir tu ye..bagus lah ada famili dekat2 nih..sob..sob...(aku jeles)

Puan Iza said...

banyaknya hadiah afiq...tu yg afiq tak sabar2 nak bukak tu.....:-)

Hirda Ibrahim said...

hardy pulak this yr paling byk dpt puzzle & robot & pistol..hehehe

hope afiq suke towel tu, aku pun suka coz robot tu pegang teddy bear.. heheh..
hardy punya kaler biru..
nanti pi swimming leh bwk ek? ;)

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

bestnya dapat hadiah kan afiq..ramai tul AJK2 yg menjayakan bday bash afiq ni..tahun depan leh buat T-shirt tuk AJK2 tsbt,,kak iena pun nak joint gak yer..keh..keh..

eija28 said...

wah..seronok afiq dpt byk hadiah....x sabar nak bukak erk....dah nampak hadiah ku itew...harap afiq suke...x yah nak beli hadiah utk stok setahun kan ila?

☆ lieya latif ☆ said...

ha ha ha ha suke aku ila ko ade mention adiah aku tu....keh keh keh .... harap afiq suke n enjoy adiah2 tu....mau tak excited die nak bukak....kite tgk pun excited he he he he

alhamdulillah murah rezeki afiq tahun nier.....

Sham Ummi Echa said...

ni last episode ker..ker ada lg.. meriah tul smpai part 3 ko wat entry.. besnya afiq dpt byk hadiah.. stok setahun tu..hehehhe..
baiknya afiq..diam jer dia pkai costume tu kan..