Saturday, November 29, 2008

Bday Bash AFIQ Part 2

Semasa Proses Pemakaian Costume...


Posing jap ngan mommies...
(Aku dah buat pembetulan tau Hirda!!)

Sebelum upacara potong kek....siap2kan bday boy ngan costume monkey. Alhamdulillah dia x buat perangai & redha jek ngan aku yg cbok nak pkikan costume tu hehehhe.... Lepas dah settle siapkan bday boy, bermula la acara nyanyi2 lagu bday, tiup & potong kek.


Memang ramai yg terpaksa makan berdiri disebabkan tetamu yg diluar jangkaan tu.... maaf sesangat pd kengkawan yg rasa tak selesa pada malam tu ye!!..... Aku dengar ramai yg x sempat nak rembat ELEPHANT kebab tu yer? alahai shiannyer, sib baik mommies yg x dpt rasa kebab tu x ngandung.... kalo tak, harus la aku buat & bawak g umah diorang!! hahaha







Selain dari celebrate bday AFIQ, adek ipar aku beli kek xtra tuk buat surprise kat pak lang ngan pak busu AFIQ yg mana bday diorang pon jatuh pd bulan November gaks...termasuklah aku!!

Acara potong kek yg kedua lak!!



Ni antara sebahagian gambar yg aku dapat dari Vee. Pada mommies yg x de dlm byk2 gambar ni, jgn la berkecil hati pulak yer.... yg aku pasan mmg lah gambo Kak Eina, Kak Mimie ngan Lieya yg byk dlm ni...korang mmg giler xpose tau!!! wakakak jgn mare....hehehe

5 comments:

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

alamak lieya, mimi nama kita ada dalam ini cerita..keh..keh..yg penting kita pose2 maut tapi lupa anak kan..kan..kan mimi kan..kan lieya kan...keh..keh..keh..

Hirda Ibrahim said...

apsal aku x dak time pose b4 cake cutting tu aaa?
aku rasa tu bukan pose b4 cake cutting la, coz iena ada. iena sampai after cake cutting. time ni mesti aku & sue dok sedapppp dok makan kat luaq ni.. ishh jeles..jeles.. hehehe

sian ko ila, nampak sgt muka penat kan? sampai berpeluh2 kesana-sini.

eija28 said...

adoi ila...takkan nie jerk kot pic dr vee....brape keping semua dia shoot??knp muka aku tak ada nie??musykil nie....padahal aku mcm ada perasan vee snap pic aku ngan niza...

☆ lieya latif ☆ said...

aku dah send komen tadi tapi error plak....kalo masuk 2 nanti ko delete le satu ila yeak....

ha ha ha...mak suke!!! mak suke!!! mak memang kaki xpose.....ha hah aha....suke tul vee byk snap gambar kami....mane tak nye...kami yg dok memekak dlm umah tu....ruang tamu umah ko penuh ngna kami2 jek ila he he he he.....

merujuk pada komen kak iena.....haha ha hahahah betul tu kak iena...kite mmg gile glamer tapi tak lupe anak hahahahaah....gambar membuktikannye he he he hehe

ila, aku pun terkejut mase nak balik tu tetibe ade lagi satu sesi cake cutting...siap kek 2 tingkat lagi...seb baik mia tak buat peel nak kek yg kat luar tu...kalo tak jenuh aku ....he he he

ko mesti lega kan ila majlis dah selesai dgn sukses nie....bolehlaa ko relaks2....jgn naik lagi BP time checkup dah.....byk2 kan berehat okey....

take care dear!!!

Su Hana said...

keh keh..itu la aku br nak cari mana muka aku..x leh jd nih..len kali aku harus nyelit dimana2 bila nampak org pegang kamera... :P