Thursday, November 13, 2008

Bday Bash MIA & MIJA

Gambar di kawasan kejadian!!

Banner yg menarik

Gambar ni aku cilok dr blog sape ntah...maaf yer pada pemilik blog tu!!

Jutaan terima kasih yer sebab Lieya & co. sudi menjemput kitorang sefamili. Maaf sesangat sbb dtg lewat. Kitorang terpaksa g umah keluarga arwah pakcik En. Apis yang baru meninggal tempoh hari sbb ada buat kenduri sikit. Gambar potong kek tu dah tentu2 bukan aku yg amik, sbb aku sampai semua dah selesai...hehhehe

Gambar amik dari Eija

Masa aku sampai, yang ader hanyalah Yong & Eija (yg aku kenal la.... selain dr tuan umah). Tak lama lps tu baru la Fieyla lak sampai. Berbual pjg gak la ngan Eija...gambar aku ngan AFIQ ni pon amik dari Eija...sowi ye Eija!! mak buyong sangat lapar & langsung tidak mengeluarkan camera..... layan si AFIQ lg, En. Apis borak2 ngan hubby Fieyla yg kebetulan mmg kawan lama dia...blh lak jejak kaseh kat sana!! huh

Secara keseluruhannyer aku bersyukur sangat dapat gak dtg bday bash MIA MIJA ni.... Sib baik aku x kene tahan wad disebabkan darah tinggi yg aku citer kat blog yg lepas...... Alhamdulillah

No comments: