Monday, May 4, 2009

Happy Bday Mak

Happy Bday Nenek!!

26hb. April aritu bday mak mertua aku...sama ngan Hirda kan?? hehehe sekali wish la yer tuk Hirda sekali...

Kitorang just g makan2 kat BBQ land. Best sgt kat cni sbb selain dari steamboat, dia ada sekali dapur tuk grill.... mmg makan sampai lebam hanya RM8 seorang & budak bawah 5thn free.... Lama dah nak makan kat cni tp still x berkesempatan. Ms bulan posa thn lepas, kitorang sampai dlm kol 8mlm pon x sempat nak makan....semua dah habis. Bagi aku mmg berbaloi la....air free refill sarsi ngan sirap...ok la.

Ni map yg aku amik dr dlm tenet

Aturan makanan yang ada

Kitorang antara pelanggan pertama

Ini budak sungguh baik dok diam2 dlm ni....Senang ibu ngan ayah nak makan

Ntah aper la yg AFIQ geramkan nih..aku pon kurang pasti

Selebihnya x dapat nak snap pic. sbb camera out of battery..... frust sbb x dpt amik gambo ms makanan sedang di grill ermmm....nyummy

p/s: Nanti kitorang bw atok ayah, nenek ain, acik khalis, acik khai ngan makucu yer!!!

10 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

HEPI besdei wat nenek afiq n akid.....baiknye akid dok diam2...mmg die memahami naluri org nak makan2 he he he...senang kan ila kalo budak kecik tak meragam, nak kemane2 pun senang...syukur akid tak byk ragam....suke tgk die dok dalam carier die tu....baik jek ....

suke tgk pic afiq tengah geram tu....geram ape tu afiq oii....

alahai aku baru nak cuci mate tgk BBQ yg tgh di grill tu....he he he

Sham Ummi Echa said...

hepi besday makcik..semoga sihat selalu..

ila..cam bes jer BBQ land tu.. tingin plak aku nk pegi.. tgk susunan food tu.. adoyai.. lapo lak perut aku ptg2 nih..

yantz-yeem said...

katne nie ila? cam best jek...berbaloi la kalo rm8 mkn sampe lebam...hehehhe

Mimi said...

Selamat Harijadi to nenek Afiq & Akid...seronok..berbaloi nyer RM8 makan kt sini..menarikk

Anonymous said...

Ila Happy B'day to ur mum... hmmm ya la... cam best jer BBQ land tuh... aku yg tgk pun teruja... hmm... Akid tuh mmg baik,.. p mana²pun senyap jer duk dlm tuh... aku mmg geram tgk dia...
hmmm kalo murah camtuh.. sure lebam nak abiskan mknan nyer... whakakakaka

eija28 said...

wah..steambot!!!!teringat mkn ramai2 steambot masa ramadhan thn lps....nie rm 8 hengget mkn sampai lebam berbaloi nie....akid baguslah dok diam2 dlm carrier tu...

wanie said...

happy birthday tu opah afiq...

kat mana ni ila..macam menarik je..murah lak tu

Hirda Ibrahim said...

hepi belated bday makcik... :)
x sangka beseday MIL ko sama dgn aku..mak bangga nihhh (sambil kembang2 idung).
mula2 aku nk ckp..weihhh tee afiq sebijik sebijun dgn hardy....leh boria le korang ...hehehe

ila, altho ko dh kasi map, aku nk gak tanya bbq land ni kat mana?
kalu rm8 nk gak aku bwk parents aku jumaat ni..kena call booking dulu ke?

la aiii apsal le ko x charge battery tu b4 kuar?? nk kena nihhh..kempunan nk tgk grill food tuh sumer....

akid memang good boy... senang ko nk berjalan2.

Ciklinn said...

hepi besday nenek.... semoga pjg umur murah rezeki yer.......


alahai mcm best jer tmpt ni... aku dah save dahhh alamat nyer.... tingin lak gi...... hencemmnyerrr afiq gerammm tu..

CANGKIRBIRU@MUZ said...

korang buat makan2 tak ajak-ajak pun...bila aku nak pi tgk budak kecik yer.. dari kecik sampai dah beso tak berkesempatan nak dtang shah alam...... busy tahap dewalah konon-konon