Wednesday, May 6, 2009

Info

Sori ye auntie2 sekalian....ibu salah taip daaa.... BBQ land tu RM18 sorang bukan RM8.


Huh...maaf la ye sbb tersalah info, sib baik Hirda sms smlm tanya balik....x terperasan lak tertaip RM8 je. Tempat ni kat KUANG, SG. BULOH. Aper2 info yg korang nak leh la lawat website kat sini

Wei korang2....x teringin ke nak together2 ala2 small gathering ke tempat mandi-manda cam air terjun ke?....pantai ke?....taman tema ke?.... Nanti boleh la kita buat potluck!!

Gambar sekadar hiasan....ekekekke

12 comments:

Mimi said...

RM18 pun kira ok gak tu..
Tu la..masa baca entry Ila ckp RM8 rasa cam heran gak sbb murah gilos..hihi..

Unknown said...

kak mimi on jer... kalau betul nak, kena la buat paper work sikit. heheheh

Hirda Ibrahim said...

rm18 pun ok gak ila....
mandi-manda? menariksss
tapi kat mana?
aku tau wetworld SA je. tgh zaman2 ekonomi meleset ni pi tempat yg murah2 je.. s.lagoon mahai gila now.

wanie said...

menarik tu mandi-manda...buat time husband wanie free ek..kalau tak wanie tak dapat join la...

Ciklinn said...

nak join nak join.... apa kata kau jadi ketua aku jadi assistant... hhehehehh mesti best kita lepak2 sambill makan potluck kan....

eija28 said...

menariknyer tgk steambot tu....rm18 pun dah ok ila harga tu...mandi manda....bestnyer!!!!

Jue ~ mama DnD said...

gud idea ila...jom a p mandi manda.. p picnic ker..? skang ni musim panas syok p picnic...hehehe.. leh a uat BBQ sekali...syioknya..dah lama x berpicnic...x kisah a memana pung...potluck pun ok gak...

Anonymous said...

hmm Ila RM18 ok gak ngan mknan yg manyak tuh... ya la ... ok gak gathering camtuh... kiter buat outdoor la plak... cam best jer kan... heheheheh

☆ lieya latif ☆ said...

harga BBQ tu berpatutan laaaa....aku mmg dah lame teringin nak gi BBQ yg camni....nak gi laaa ...jgn tekejut tetibe aku wat entry gi sini he he he

aku setuju !!!!!! (sambil angkat tangan tinggi2!!!) jom arr gather2....sambil mandi2....bestnye....

yantz-yeem said...

WAH BLEH LAH TERJAH KE SANA....ORAIT LA TU RM18 XDE LA MAHAL KAN...

WAH NAK JOIN GAKSSSS MANDI MANDA...AKU MMG SUKE DUK BASAHBERBASAH NIE...HEHEHEHEHE

Linda Latip said...

uih bestnye...kekeke dgn tk malu angkat tgn nk join gak sbb nmpk sgt sedap bbq itu..kekeke..ade mandi manda bagai ha..ambeih buleh la si para ibu mengisi perut di kala anak dan bapa bermandi manda..sesuwei

Sham Ummi Echa said...

la yer ker...hahaha..aku pon da buntang bijik mata..pasai murah sgt.. rupanya rm18 yer.. tp kira ok gak tu.. insyaallah nnti nk try..

aku setuju jer kalo xde apa2 hal... korang plan la..aku tukang meng'set' meng'five' jer..hahahha