Monday, May 11, 2009

Jawab Tag - Hirda

1. If you can be an animal, what will u be? Why?
Burung...lalala terbang bebas sambil bersiul2an... sbb tu aku x suka org yg hobinyer tangkap2 burung nih!!

2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
Kalo aku nak buat cam Botak Chin boley??... rompak tp tuk kebajikan org susah... tp pikir2 balik, shian lak org2 susah tu makan hasil rompakan... x jd la.

3. If you can teleport yourself anywhere in the world, where do you want to be? why?
Aku rs, dah cukup bersyukur kot berada kat Mesia ni...sbb aku tgk kengkawan atau sedara mara aku, semua ckp x best kat negara org... hihih semangat kenegaraan betoi

5. If you can only kill one person in this world, who is the person? why?
Errmm takat nih belom sampai hati lg

6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice? why?
ye.. aku juga memilih untuk hidup 100 thn lg agar aku bisa perbetulkan aper yg x betul.... sujud & bertaubat padaNya

7. If you can date celebrities, who is that person? why?
Victoria-Beckham.... aku sungguh kagum dengan kesolidan badan dia...

8. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?
ye...IMAN sbb semua benda akan ditinggalkan melainkan bekalan IMAN yg dapat aku bw bersama....

9. If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? why?
~ Kak Ijan
~ Sue
~ Azie
~ Eija
~ Yong
~ Mama Chem
~ Anoi @ Asma
sebab saja suka2 nak tengok jawapan diorang lak

9 comments:

Puan Iza said...

Aku pun tak sampai hati nak bunuh org ila....tak sangguo rasanya...takutttttt...

Sham Ummi Echa said...

aku nk bunuh org jahat jer.. tp snggup ker ek????

Anonymous said...

hmm ya la sbb kiter ni bukan org jahat... camno nak bunuh org... ko nak jadi burung erk...

Hirda Ibrahim said...

semangat patriotik nihhh...
bagus ko x sampai ati nk bunuh org. aku pun ckp je beriya2... tapi kalu real sanggup ke? tgk binatang kena pukul pun leh melalak2... heheh

Ciklinn said...

arghhhhhhhhhh bilalah aku pun nak dapat bdn mcm bini beckahm tu.. huhuhuh

☆ lieya latif ☆ said...

aku ni anti tag ha ha haah....

suke laa header baru blog ko ni ila...comel due badek tu...hepi jek aku tgk pic tu....cuns!!!

yanizan said...

smp ati tag kiter...huhu jenuh nk pikir jawapan nih...tunggu yea...

mrs khairul said...

ila..nak jumpa victoria eh..ye la sure nnt ble jumpa si beckcham sekali kan...hehehe..

burung??? wah selalunya org suka cat..aku plak xsuka apa2 binatang..hahahah...

yanizan said...

yeyeh...otang tag dh langsaii...ila, wat la column untuk chatting...senang sket nk tinggal jejak...