Monday, May 4, 2009

Bday Bash ANNUR + AUNI

Sori sesangat sebab lambat update citer...mak terlalu busyyy nyah!! hihihi

1st sekali nak ucap terima kaseh bebyk coz sudi jemput kitorang ke bday bash anak korang...(ayat basic kan?? semua mommies pon tulis camni) tp betul, ini tulis dengan ikhlas....

Aku x pernah g umah sue....pulak tu dengan selambanya x bawa map yg sue emailkan tu...ha hamik, melilau aku ngan laki aku carik umah ko sue.... Alhamdulillah berkat dari kesabaran, jumpa gak akhirnya. Sesampai je, aku tgk dah penuh dah kat dalam umah....sib baik sempat aku sertai upacara cake cutting....lalalala

Ramai btol org berasak2 nak amik gambo...aku cuma dpt sipi jek!!

Lps dah nyanyi2....dah potong2 kek...ape lg sesi terjah makanan la pulak. Aku x sempat nak berbual mesra ngan semua...hanya yang dok berdekatan ngan aku je sempat aku sapa...maaf ye kengkawan...
Hirda - Hardy

Zana - Batrice

Aktiviti Wajib


Akhir sekali...aku mintak maaf bebanyak ye sbb jd tetamu paling lambat balik umah!! Chit chatting sampai kol 12.30mlm huhu

2 comments:

Sham Ummi Echa said...

biar lmbt jnji hapdet kan!!!

yer la ila..kita x smpt nk nyembang pon ari tu kan.. ramai betul tetamu.. aku jauhhhhh dari ko.. nk nyelit2 dok kt ko pon x dapek..bdn comel cam aku ni ada hati nk nyelit2...warghkakaka..

Hirda Ibrahim said...

laaa ada entry ni rupanya...
betui ko, standard le tu, ayat wajib "thanks for inviting us". habis tu nk tulis apa lagi kan?? heheheh