Friday, May 29, 2009

New Fren

Ni citer ahad lps sblm sembelit + sakit perut....

Susah nak sebut crocodile.... di bantainyer "adile" Aku bg dia yg kecik ms kat ikea tu, dia bantainyer nanges2 cam kene cubit...malu la aku kan?? terpaksa la aku hamek boya yg pjg nyer sama ngan sofa kat umah aku....huh

Cite psl nanges cam kene cubit ni... aku teringat En. Apis cakap ngan aku..."Lain kali tinggal je AFIQ kat umah mak, kita bg mak duit makan.... then kita jln x yah bw dia" hahaha dah bengang ngan anak sendiri la tu.... sabar ye ayah!! Tapi mmg menguji kesabaran btol....

5 comments:

Anonymous said...

whakkakakak.... lepas dpt "adile" senyum kemain lagi anak ko ya Ila... apis dah bengang la tuh... hmm budak² mmg camtuh... jgn kata anak ang... Adriana pun sama jer peel nyer... tp sbb aku ni garang skit.. so dia x berani mintak ngan aku sgt... selamat....

mama idzareef said...

keh3..idzareef pn camtu..sudahnya tiap kali jenjalan ape yg dia nak seme kami sumbat dlm troli..baru dia duk dendiam..

dh sampai kaunter nak bayar kami tinggalkan je la troli yg penuh ngan brg2 tu byr yg patut je la..sib baik dia tak melalak nak jugak..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ha ha ha...
auntie sokong afiq..
mana main yg kecik2 kan...nak arr yg besar .......baru ler rasa peluk "adile" tu...he he he...

sama arr ila..
kekdg tu rasa cam x larat jer nak layan dia kalu bw gi shopping.....tp bila nak tinggal tu, cam x sampai hati ler plak....
he he he

** don't forget vote for batrice yerk ila.......toddler super model contest...he he he...

♥Cik Puan♥ said...

jangan kata anak ko anak aku pun sama...sampai malas kami nak bawa kuar...klu xdapat satu benda nangis xhingat dunia macam aku pukul dia plak,,,org sume tgk jer malu aku...

Hirda Ibrahim said...

uiiii sama le ko.
aku pun hardy ni makin menguji kesabaran aku.
daddy dia leh sabaq lagi, aku cepattt je naik tgn. paling buat sakit ati. muka dia lekkk je, mcm x de apa2.
heheh..so finally ko beli le gak adile tu?